Zpracování mezd
Poskytneme vám spolehlivý a ucelený servis v oblasti mzdové a personální agendy. Kromě externího zpracování mezd vám pomůžeme také při uzavírání a evidenci pracovních smluv i dohod o provedení práce a zastoupíme vás při komunikaci s úřady a pojišťovnami. Veškerou mzdovou a personální agendu dokážeme spravovat také vzdáleně, tedy 100% on-line.
Co zahrnuje zpracování mezd
Máme zkušenosti se zpracováním mezd v malých firmách, a proto víme, že potřebují investovat především do svého rozvoje a šetřit na režijích. Snažíme se jim vyjít vstříc a optimalizovat náklady využitím moderních technologií a vedením účetnictví online.
Poradenství
- Konzultace v oblasti pracovních smluv a dohod o provedení práce
- Posouzení souběhu pracovních smluv a OSVČ u zaměstnanců a managementu firmy
- Zastupování klientů při kontrole ze správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
- Konzultace v oblasti zaměstnaneckých benefitů a jejich daňových dopadů
- Individuální poradenství v oblasti daní a mezd ve spolupráci s našimi partnery
Mzdová a personální agenda
- Přihlašování a odhlašování zaměstnanců k sociálnímu a zdravotnímu pojištění
- Výpočet měsíčních mezd a odvodů včetně přípravy platebních příkazů
- Příprava výplatních pásek
- Zpracování evidence pracovní doby a dovolených
- Zpracování měsíčních přehledů pro pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
- Čtvrtletní výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele
- Zpracování ročního zúčtování daně z příjmů zaměstnanců
- Zpracování a evidence pracovních smluv a dohod o provedení práce
- Zpracování a evidence mzdových listů a zápočtových listů důchodového pojištění
Komu zpracováváme mzdy
O mzdovou a personální agendu se staráme především malým firmám a startupům, případně živnostníkům, kteří zpravidla podnikají v oblasti služeb. Zakládáme si na osobním přístupu a kvalitě, a proto se ve dvou nepouštíme do zakázek pro firmy s více než 50 zaměstnanci.
Vše má svůj řád a pravidla
Zakládáme si na precizním, včasném a bezchybném zpracování mezd, a proto v průběhu spolupráce dodržujeme následující pravidla a procesy.
Na začátku je vždy přesná domluva na rozsahu služeb, požadovaných termínech a samozřejmě také závazná kalkulace našich služeb a jejich objednávka.
Dříve než začneme pracovat, domluvíme se na typu komunikace (osobní nebo on-line) a způsobu výměny dokumentů a intervalu, ve kterém nám klienti dodávají doklady a výpisy z účtů.
Vyřešíme přístup do účetního softwaru. Preferujeme účetní software Money. Pokud ho klienti nepoužívají, můžeme jim zajistit přístup k němu za roční poplatek nebo nám klienti budou dodávat pouze elektronické kopie vystavených a přijatých dokladů.
Zahájíme spolupráci, v rámci které zpravidla každý měsíc zpracujeme report o stavu pohledávek, závazků a majetku. Plátcům DPH připravíme podklady pro přiznání k DPH. Jednou ročně zpracujeme účetní uzávěrku.
Dle potřeby řešíme konzultace a zastupování u příslušného finančního úřadu.
Kolik stojí zpracování mezd?
Za zpracování mezd si účtujeme poplatek složený z měsíčního paušálu a ceny vypočítané na základě množství zpracovaných dokladů.
Rádi vám zpracujeme nezávaznou cenovu nabídku. Stačí, když vyplníte následující poptávkový formulář.
- Cena za zpracování mezd pro zaměstnance na HPP
250 Kč / osoba - Cena za zpracování mezd pro zaměstnance na DPP
250 Kč / osoba - Cena za zpracování podkladů pro daňové přiznání z příjmů fyzických osob
od 3 000 Kč / osoba - Cena za personální poradenství
od 1 000 Kč / osoba (dle složitosti) - Cena za zastupování klientů u kontrol ČSSZ
1 500 Kč / hod.
Spolehněte se na nás a soustřeďte se na své podnikání
Chcete vědět kolik stojí naše služby? Napište nám nezávaznou poptávku a my se ozveme, společně upřesníme rozsah služeb a pošleme vám přesnou kalkulaci.