Účetnictví

Potýkat se pravidelně s účetnictvím vyžaduje přesnost, poctivost a dodržování pravidel. A toho se při vedení účetnictví malých firem, živnostníků a startupů, které se potřebují plně soustředit na své podnikání a starost o doklady a čísla nechat na protřelých účetních.

Předmět služby

Co zahrnuje vedení účetnictví

Máme zkušenosti s vedením účetnictví v malých firmách, a proto víme, že potřebují investovat především do svého rozvoje a šetřit na režijích. Snažíme se jim vyjít vstříc a optimalizovat náklady využitím moderních technologií a vedením účetnictví online.

  • Vedení a zpracování účetnictví 
  • Vedení hlavní knihy a účetního deníku
  • Vytvoření a vedení analytických účtů
  • Měsíční zpracování zpráv o stavu účetnictví 
  • Vedení evidence majetku, závazků a pohledávek
  • Zpracování účetní uzávěrky a závěrky
  • Vypracování měsíčních nebo kvartálních podkladů pro přiznání DPH a to včetně kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
  • Zastupování klienta na úřadech a pojišťovnách
KLIENTI

Komu vedeme účetnictví

O účetnictví se staráme především živnostníkům, malým firmám a startupům, pokud v rámci přiznání k dani z příjmu neuplatňují paušál a mají tedy povinnost evidovat údaje o příjmech a výdajích, majetku a závazcích

JAK PRACUJEME

Vše má svůj řád a pravidla

Zakládáme si na precizním, včasném a bezchybném vedení účetnictví, a proto v průběhu spolupráce dodržujeme následující pravidla a procesy.

Krok 1

Na začátku je vždy přesná domluva na rozsahu služeb, požadovaných termínech a samozřejmě také závazná kalkulace našich služeb a jejich objednávka.

Krok 2

Dříve než začneme pracovat, domluvíme se na typu komunikace (osobní nebo on-line) a způsobu výměny dokumentů a intervalu, ve kterém nám klienti dodávají doklady a výpisy z účtů.

Krok 3

Vyřešíme přístup do účetního softwaru. Preferujeme účetní software Money. Pokud ho klienti nepoužívají, můžeme jim zajistit přístup k němu za roční poplatek nebo nám klienti budou dodávat pouze elektronické kopie vystavených a přijatých dokladů.

Krok 4

Zahájíme spolupráci, v rámci které zpravidla každý měsíc zpracujeme report o stavu pohledávek, závazků a majetku. Plátcům DPH připravíme podklady pro přiznání k DPH. Jednou ročně zpracujeme účetní uzávěrku.

Dle potřeby řešíme konzultace a zastupování u příslušného finančního úřadu.

CENÍK

Kolik stojí vedení účetnictví?

Za vedení účetnictví si účtujeme poplatek složený z měsíčního paušálu a ceny vypočítané na základě množství zpracovaných dokladů.

Rádi vám zpracujeme nezávaznou cenovu nabídku. Stačí, když vyplníte následující poptávkový formulář.

  • Měsíční poplatek za vedení účetnictví
    od 2 500 Kč / účetní jednotka dle velikosti
  • Cena za zpracování účetnictví
    35 Kč / řádek v deníku
  • Cena za zpracování podkladů k DPH + KH
    od 2 000 Kč
  • Cena za zpracování podkladů pro daňové přiznání z příjmů fyzických osob
    od 3 000 Kč / osoba (dle složitosti)
Poptávka

Spolehněte se na nás a soustřeďte se na své podnikání

Chcete vědět kolik stojí naše služby? Napište nám nezávaznou poptávku a my se ozveme, společně upřesníme rozsah služeb a pošleme vám přesnou kalkulaci.

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Ozveme se Vám co nejdříve, jak jen to bude možné.
Jste plátce DPH?
Ano Ne
Počet bankovních účtů

O které služby máte zájem?